دستگاه برش هواگاز و پلاسما (Flame Cut & plasma Cnc)

دستگاه برش هواگاز و پلاسما | دستگاه تورچ برش هواگاز و پلاسما

Flame Cut & plasma Cnc – برش هواگاز و پلاسما

یکی دیگر از مصارف دستگاه CNC , برش فلزات توسط ابزار شعله و پلاسما می باشد. دستگاه برش هواگاز و پلاسما Flame Cut and plasma Cnc وظیفه انجام این کار را بر عهده دارد .

مجموعه کنترل صنعت آریا (تامین cnc) ، مفتخر است که در این صنعت نیز خدمتگذار صنعت گران گرامی باشد و انجام کلیه خدمات دستگاه برش هواگاز و پلاسما در این مجموعه انجام می پذیرد. کما اینکه این مجموعه در این صنعت نیز فعال بوده است و نمونه هایی برای این نوع دستگاه نیز از این مجموعه وجود دارد.

این مجموعه آماده دریافت سفارشات برای ساخت دستگاه هواگاز و پلاسما در ابعاد مختلف می باشد، همچنین توانایی تامین قطعات در این عرصه را نیز دارا است.

همچنین خدمات برش لیزر ، خدمات برش هواگاز و خدمات برش پلاسما نیز با بهترین کیفیت ممکن صورت می گیرد.

مطالعه بیشتر

دستگاه پرس وکیوم PVC چوب ام دی اف

دستگاه پرس وکیوم PVC چوب

دستگاه وکیوم PVC چوب ام دی اف MDF
دستگاه وکیوم ام دی اف چه کاربردی دارد؟

دستگاه پرس وکیوم PVC چوب MDF ام دی اف ، یکی از دستگاه های مخصوص روکش PVC بر روی چوب و ام دی اف (MDF) محسوب می شود . برای خرید دستگاه وکیوم PVC چوب باید تمامی شرایطی که حاکی از کمیت ، قیمت و کیفیت دستگاه پرس وکیوم MDF ، قطعات استفاده شده ، کیفیت کار خروجی ، گارانتی دستگاه پرس وکیوم ، خدمات پس از فروش دستگاه و …. را مد نظر قرار دهد .

همچنین دستگاه پرس وکیوم ممبران، یک تکنولوژی پیشرفته است که برای روکش کردن قطعات چوبی با استفاده از انواع روکش‌های چوب، روکش PVC و هایگلاس طراحی شده است. این دستگاه یکی از ابزارهای حیاتی در صنعت چوب است و برای روکش کردن ورق‌های پی وی سی (PVC)، چسباندن روکش چوب و روکش های‌گلاس بر روی محصولات ام دی اف (MDF) یا نئوپان، و همچنین روکش کردن صفحات خام به منظور افزایش زیبایی و مقاومت در برابر رطوبت استفاده می‌شود.

قیمت دستگاه پرس وکیوم ام دی اف چقدر هست؟

با توجه به نوسانات قیمت در بازار، قیمت خرید دستگاه پرس وکیوم ممبران و پرس وکیوم آسانسوری متغیر است. برای ماشین‌های پرس وکیوم آسانسوری، قیمت تقریبی حدود ۶ هزار دلار است، در حالی که برای دستگاه پرس وکیوم ممبران می‌تواند تا ۳۶ هزار دلار برسد. در بازار داخلی، قیمت‌ها بین ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان تومان الی ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان نیز متغیر است.

مشتریان عزیز می‌توانند با تماس با تیم فروش گروه کنترل صنعت آریا، اطلاعات بیشتری درباره قیمت نهایی و خدمات ارائه شده برای دستگاه پرس وکیوم دریافت کنند.

برای خرید دستگاه پرس وکیوم PVC و همچنین دریافت نمونه کار و تعرفه ها با تماس بگیرید

مطالعه بیشتر

دستگاه پمپ وکیوم آب در گردش Vacuum Pump

فروش دستگاه پمپ وکیوم Vacuum Pump

پمپ وکیوم دستگاه CNC

پمپ وکیوم ، جزء اصلی ترین متعلقات ماشین آلات CNC و همچنین دستگاه وکیوم PVC ام دی اف می باشد. اگر بخواهیم از جهت مشاوره در زمینه انتخاب بهترین گزینه برای این دو دستگاه چیزی بگوییم ، این چنین است که بهترین گزینه برای دستگاه CNC به دلیل دائم کار بودن پمپ وکیوم و وجود گرد و غبار در محیط دستگاه بهترین گزینه پمپ وکیوم آب گردش می باشد. تجربه نشان داده است که پمپ روغنی در این محیط استهلاک بالایی دارد و در مدت زمان کار بالا، محیط را پر از دود می کند و به خاطر وجود گرد و غبار احتیاج به تعمیرات دوره ای و تعویض فیلتر های روغن و هوا می باشد. در این مورد انتخاب پمپ وکیوم آب گردش هزینه ها را پایین آورده و طول عمر بالاتری را در این محیط دارد.

پمپ دستگاه وکیوم PVC ام دی اف

پمپ وکیوم روغنی در دستگاه های وکیوم PVC کاراتر هستند چراکه محیط ، محیط تمیز تری می باشد و همچنین دستگاه وکیوم احتیاج به مکش براش مدت طولانی ندارد و start و stop پمپ وکیوم در این دستگاه لحظه ای و برای مدت زمان کوتاهی است.

 

برای خرید و مشاوره با شماره های ذکر شده در قسمت “تماس با ما” ، ارتباط برقرار کنید.

کنترلر cnc

کنترلر CNC

کنترلر cnc controller

کنترلر سی ان سی (cnc controller) را می توان از مهمترین عناصر دستگاههای CNC و ربات ها دانست . یکی از مهمترین مشخصات کنترلر ها ،تعداد محورهای قابل کنترل بصورت همزمان و غیر همزمان بوده و نوع سیستم کنترل بر سه اساس تقسیم می شود که عبارتند از :

  • PCBas: محاسبات و تولید پالس در کامپیوتر تولید شده
  • Semy PC Base: عمده محاسبات و تولید پالس در کنترلر بوده و ارتباط با کامپیوتر الزامی است
  • Stand Alone: کاملا مجزا از کامپیوتر می باشد و دیگر نیازی به نصب کامپیوتر روی دستگاه نیست
برای خرید و مشاوره کنترلر های با برندهای رادونیکس radonix, سینتک Syntec و … می توانید با ما تماس بگیرید

مطالعه بیشتر

کنترلر رادونیکس Radonix Controller

کنترلر cnc controller

معرفی کنترلر رادونیکس Radonix

کنترلر رادونیک چیست (Radonix) و ساخت کجا می باشد ؟ زمانی که صنعت CNC در ایران مراحل اولیه رشد را سپری می کرد کمبود یک کنترلری کارا و ارزان مانند رادونیکس در عین حال بومی بسیار محسوس بود تا جایی که سازندگان CNC، بخش کنترلر دستگاه های خود را بزرگترین معضل به حساب می آورند.

شرکت رادونیکس در طی این سالها با ارتباط مستقیم با سازندگان انواع دستگاه CNC، سه نسل از کنترلرهای خود را وارد بازار نمود که روند رشد و تکامل آنها بر اساس قابلیت ها و توانایی هایشان به راحتی مشهود می باشد.

مطالعه بیشتر

کنترلر ارتفاع Height Control

کنترلر ارتفاع Height Control

کنترل ارتفاع Height Control ماشین های cnc برش پلاسما و هوا گاز

این کنترلر روی دستگاه های CNC لیزر، پلاسما و هواگاز نصب می شود و متناسب با سطح قطعه کار، محور Z یا همان تورچ برش را بالا و پایین می کند

کنترلر ارتفاع Height control
کنترلر ارتفاع Height control

جهت خرید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید

مطالعه بیشتر

بال اسکرو

بال اسکرو

بال اسکرو چیست ؟

بال اسکرو یک پیچ تغذیه با بازده بالا و ساچمه ای است که یک حرکت چرخشی را بین محور پیچ و مهره ایجاد می کند. بال اسکرو در مقایسه با پیچ لغزشی معمولی دارای گشتاوری معادل یک سوم یا کمتر است که باعث می شود در نیروی محرک موتور صرفه جویی شود.

انواع بال اسکرو

  • بال اسکروی قفسه دار
  • بال اسکروی دقیق
  • هزارخار/بال اسکروی دقیق
  • بال اسکروی غلطکی
  • قطعه تکیه گاه
  • دیوارکوب
  • مهره قفل دار

علاوه بر بال اسکرو ، شما می توانید دستگاه سی ان سی را در کنار بال اسکرو از کنترل صنعت آریا خریداری کنید.

 

لطفا برای خرید بال اسکرو و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره زیر تماس بگیرید :

آدرس :

تهران – جاده ساوه – شهرک صنعتی چهار دانگه – خیابان صنوبر شرقی – پاساژ صنوبر – پلاک

تلفن :
۰۲۱-۵۵۹۰۴۱۸۲

تلفکس :
۰۲۱-۵۵۲۸۹۰۷۷

تلفن همراه :
۰۹۱۲-۴۰۹۶۱۸۲
۰۹۳۵-۴۰۹۶۱۸۲

با مدیریت مهندس امین فرخی
فیبر استخوانی

فیبر استخوانی

فیبر استخوانی یک محصولی است که از رزین فنولیک و ماتریس تشکیل شده است. همچنین فیبر استخوانی با فشار بالای ۲۰۰۰ تن پخته می شود.

این محصول با توجه به ترکیب فوق العاده ای که در ساختار خود دارد، می تواند به سادگی هر چه تمام در مقابل فشار و حرارت دوام بسیار بالایی داشته باشد . از طرفی دیگر این محصولات میزان جذب آب بسیار پایینی را دارند که همواره این محصول را  برای صنایع مناسب می کند .

فیبر استخوانی (Paper Sheet With Phenolic Resin) بسیار شبیه به فیبر نخ دار می باشد. در این محصولات ورق های زرین آغشته به فنولیک تحت فشاری معادل ۲۰۰۰ تن قرار می گیرند و پس از آن به خوبی پخته می شوند و به همین جهت سختی و استحکام بسیار بالایی را به خود می گیرند. سختی این محصولات تا حدی مشابه فیبر نخ دار می باشد با این تفاوت که قابلیت پانچ و تراشکاری را ندارند و به همین جهت می بایست برای تراشکاری و یا سوراخ آن از دستگاه های برش دقیق استفاده نمود.

این محصول در برابر فشار های مکانیکی و الکتریکی مقاومت بسیار بالایی دارد . از طرفی دیگر میزان جذب آب بسیار پایینی دارد و می تواند تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد را هم تحمل نماید که این یک مزیت عالی برای آن به حساب می آید . فیبر استخوانی مازاد بر این موارد در مقابل حلال های شیمایی هم مقاوم است و به سادگی حل نمی شود . این موضوع اجازه می دهد تا استفاده از این محصول در صنایع مختلف امکان پذیر شود .

ویژگی های فیبر استخوانی

فیبر استخوانی

علاوه بر موارد فوق مقاومت مکانیکی و الکتریکی این فیبر ها بسیار بالا می باشد و در صنایع و بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال می‌توان به مواردی چون کاربرد در مولدهای برق، دینام ها و نیروگاه‌ های برق و ترانسفورماتور ها و غیره . مانند زیر اشاره کرد.

این ورق ها در ضخامت های ۰.۵ تا ۵۰ میلیمتر تولید و به بازار عرضه می‌شوند و معمولا به رنگ‌های قهوه‌ای تیره و مشکی در بازار وجود دارند که در صورت تمایل می توانید آنها را بسته به نوع نیاز خود سفارش داده و خریداری فرمایید.

فیبر نخ دار چیست؟

فیبر استخوانی نخ دار یکی از بهترین و پرکاربردترین فیبرهایی است که وجود دارد. قابل ذکر است که این محصول جزء فیبرهای صنعتی به شمار می‌آید. از طرفی در ساخت این فیبر ها از موادی همچون الیاف کتان ریزبافت و رزین فنولیک استفاده شده است. از جمله ویژگی ها و قابلیت های  این فیبرها می‌توان مواردی چون پانچ کاری، تراشکاری ،مقاومت الکتریکی و مقاومت در برابر هرگونه نیروی سایشی و غیره را نام برد.

 فیبر نخ دار از جمله فیبر های پرکاربردی است که در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در سایز های۰٫۵ تا ۳۰۰ میلی متر تولید و به بازار عرضه می‌شود

شما می توانید این محصول و همچنین انواع دستگاه سی ان سی چوب را از کنترل صنعت آریا خریداری کنید

فیبر استخوانی آریا

فروشنده انواع فیبر استخوانی نخ دار و بدون نخ

– عایق الکتریکی

– مقاوم در برابر انواع تنش و سایش

– ضخامت از ۱ تا ۳۰۰ میلی میتر

آدرس :

تهران – جاده ساوه – شهرک صنعتی چهار دانگه – خیابان صنوبر شرقی – پاساژ صنوبر – پلاک

تلفن :
۰۲۱-۵۵۹۰۴۱۸۲

تلفکس :
۰۲۱-۵۵۲۸۹۰۷۷

تلفن همراه :
۰۹۱۲-۴۰۹۶۱۸۲
۰۹۳۵-۴۰۹۶۱۸۲

با مدیریت مهندس امین فرخی

 

 

فیبر استخوانی چیست؟

فیبر استخوانی از ورق های کاغذ آغشته به رزین فنولیک ساخته شده و از ویژگی های مهم آن می توان به جذب پایین آب ، عایق الکتریکی در ولتاژ بالا و مقاومت حرارتی ۱۲۰ درجه سانتیگراد اشاره کرد

ضخامت فیبر استخوانی چقدر می باشد؟

ضخامت فیبر استخوانی، ۰/۵ الی ۵۰ میلیمتر در ابعاد ۱ در ۲ متر و تنوع رنگی قهوه ای تیره و مشکی می باشد

قیمت فیبر استخوانی چقدر می باشد؟

باتوجه به نوسانات نرخ ارز ، برای استعلام قیمت ، با فروشگاه کنترل صنعت آریا تماس بگیرید

فیبر استخوانی نسوز چیست؟

فیبر استخوانی نسوز شامل گروهی از انواع مختلف الیاف مصنوعی است که  به عنوان ماده ای عایق در کاربردهای گوناگونی که درجه حرارت بسیار بالا است مورد استفاده قرار می گیرد.

فیبر استخوانی نخ دار چیست؟

فیبر نخ دار یکی از بهترین و پرکاربردترین فیبرهایی است که وجود دارد.  به نوعی این محصول جزء فیبرهای صنعتی به شمار می‌آید. از طرفی در ساخت این فیبر ها از موادی همچون الیاف کتان ریزبافت و رزین فنولیک استفاده شده است.

وب سایت تامین cnc افتتاح شد …

وب سایت تامین cnc افتتاح شد …

افتتاح سایت تامین cnc

باسلام خدمت همه ی بازدید کنندگان محترم

تامین cnc ، اولین مرجع رسمی تامین قطعات ، تعمیر و نگه داری ، خرید و فروش و آموزش انواع دستگاه های cnc و کلیه امور مرتبط با cnc در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۳ افتتاح شد

باتشکر